Vi er best på kundeservice!

Nå er vi stolte og takknemlige!  Vi har nemlig blitt kåret til årets beste på kundeservice i 2012. Vi mottok prisen i går og setter den svært høyt. Tusen, tusen takk til dere alle som gjør oss gode!

Vi har lenge hatt fokus på kundeservice, og nå har vi fått en bekreftelse på at dette fokuset er viktig og at vi gjør en god jobb.

Kåringen ble avgjort av rundt 20 000 respondenter som ble intervjuet i TNS Gallups årlige kundeservicemåling. Det er spesielt tre grunner til at vi ble årets vinner, både av hele målingen, men også innen vår bransje:

• Vi viser mye større forståelse for saken enn hva konkurrentene gjør.
• Vi har god kompetanse, som gjør at vi får en bra løsning på saken.
• Vi scorer klart best på løsning på saken ved første henvendelse. Det er det viktigste parameteret for god score i kundeservice og her ligger vi langt foran konkurrentene.

Markeds- og kommunikasjonsdirektør Tonje Fossum og salgssjef Marie-Anne Zachrisson var på utdelingen i går, her har de mottatt den gjeve prisen.

Markeds- og kommunikasjonsdirektør Tonje Fossum og salgssjef Marie-Anne Zachrisson var på utdelingen i går, og her har de mottatt den gjeve prisen.

 

Takk igjen! Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for våre kunder også i fremtiden!