For tredje år på rad er Ving kåret til den beste i sin bransje på kundeservice.
TNS Gallup begrunner kåringen blant annet med Vings sterke tilstedeværelse på epost:
Ving er bedre enn konkurrentene sine på epost. I kontakt med et kundesenter opplever kundene i større grad at de må henvende seg til bedriften flere ganger når de bruker epost, mens Ving ofte løser sakene første gang kundene tar kontakt.
TNS Gallup
– Vi er svært stolte over å bli tildelt denne prisen for tredje gang på rad. Kundene våre er svært viktige for oss, og vi gjør vårt beste for å være der for dem når de har behov for informasjon, veiledning og hjelp, sier Tonje Løkaas Fossum, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving.
TNS Gallups måling for hele Norge viser at andelen telefonhenvendelser går ned, mens eposthenvendelser øker.
Kundene kan ta kontakt der det passer dem best
Vings kunder kan ta kontakt på flere kontaktflater: e-post, telefon, chat, sosiale medier og personlig i Vings butikker.
– Det er ofte de samme menneskene i Ving som svarer i alle de ulike kanalene. De jobber daglig med å yte best mulig service i våre kundemøter, og de fortjener absolutt en pris for dette arbeidet, avslutter Fossum.
Kåringen Årets kundeservice er basert på 20 000 personers vurdering av kundeservicen i flere ulike selskaper. Undersøkelsen gjennomføres årlig av TNS Gallup og Tekna, og er den største undersøkelsen av kundetilfredshet i sitt slag i Norge.
Tweet